Cascada Pătrăhăiţeşti (cascada Buciniş)

Cascada Pătrăhăiţeşti cunoscută și sub numele de cascada Buciniș se află în Munții Bihor sub Vârful Curcubăta Mică pe valea Buciniș. Cascada are o înălțime de aproximativ 14 m în doua trepte.
Traseul este ușor și poate fi făcut de oricine, este accesibil tot timpul anului, dar vă recomand să vizitați cascada primăvara, când debitul apei este mărit datorită topirii zăpezii.O buna bucata din drum se poate face cu orice fel de mașina, starea drumului fiind acceptabila.
Fiind ultima zi a mini-vacantei de 1 mai, am decis sa scurtam și noi traseul, ne grăbeam la Mama Uță la renumita ciorba de burta. Daca treci prin Garda de Sus musai sa te oprești.


Traseu: 

La gater(Arieseni) - Cascada Pătrăhăițești
 marcaj:


Track GPS Cascada Pătrăhăițești

Album foto:






Muzeul de la Pătrăhăițești este un mic atelier, cu diferite obiecte de artizanat de vânzare.

Vizavi de Muzeu sta o tanti care face plăcinte cu brânză sau cu dulceață de afine cu 3 lei. Deoarece am fost un grup mai numeros, am vorbit cu ea, ca pe când ne întoarcem de la cascada sa ne aștepte cu plăcintele gata făcute. Am comandat fiecare cate 2 plăcinte. Nu au ajuns :)) noroc că făcuse mai mult aluat. Au fost cele mai bune plăcinte pe care le-am mâncat. EVER!

Erika se lauda ca ea mănâncă numai una :)) și a mâncat 3


















fetele cochetele




ToniGrecu

Acest jurnal arata detaliile drumețiilor făcute de mine și nu reprezintă trasee omologate. Uneori, bocancii mă duc și pe poteci nemarcate, motiv pentru care te invit să citești cu atenție descrierea traseului și să nu te aventurezi dacă nu cunoști zona foarte bine. Dacă ți-a plăcut articolul și l-ai găsit util, lasă un comentariu.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche