Cascada Vârciorog

Cascada Vârciorog este o arie protejata situata în Munții Bihor, aflat la poalele Vârfului Piatra Grăitoare cu o cădere de 15 m. Coordonate: 46° 28′ 48″ N, 22° 41′ 31″ E

Punctul de intrare în traseu -  coordonate google maps : 46.483464, 22.719677

Traseul are o lungime de aproximativ 7 km(dus-întors) cu o diferență de nivel de 430m

 marcaj :

Punct Galben


Click pentru download track cascada Varciorog

Plăcintărie
La plăcintărie am fost întâmpinați cu promisiunea că după ce ne întoarcem de la cascadă vom găsi plăcinte cu brânză. Plăcintele nu sunt făcute pe lespede asa cum scrie pe anunț, sunt făcute la tigaie cu prea puțină brânză :)  , dar la 3 lei cat costă o plăcintă sunt binevenite la întoarcerea de pe traseu.


Am făcut și poze cu poneiul :))






Am făcut o poza de grup ...

apoi ne-am bucurat


ToniGrecu

Acest jurnal arata detaliile drumețiilor făcute de mine și nu reprezintă trasee omologate. Uneori, bocancii mă duc și pe poteci nemarcate, motiv pentru care te invit să citești cu atenție descrierea traseului și să nu te aventurezi dacă nu cunoști zona foarte bine. Dacă ți-a plăcut articolul și l-ai găsit util, lasă un comentariu.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche