Apus pe Muntele Mic

21 mai 2016
De mult timp ne pregăteam sa ajungem în zona pentru o tura în Munții Țarcului. Pe drum am oprit la Sarmizegetusa unde am vizitat situl arheologic.



Am ajuns seara în stațiunea Muntele Mic unde ne-am cazat la cabana Cerbul spre ghinionul nostru cabanierul avea chef de "vorba" cu alți musafiri și a uitat sa mai pună pe foc și am avut o noapte ca-n peșteră.  Degeaba am apelat la bunăvoința omului, că nu aveai cu cine discuta. Poate a fost un incident izolat, dar eu cu siguranță nu voi mai apela la serviciile lui. Păcat, încă mai avem multe de învățat despre turism și servicii. Este drept ca am venit în extrasezon, perioada de ski se terminase, dar din moment ce ți deschise ușile cabanei mă aștept sa fiu tratat corespunzător, că nu am cerut cazare moca.  Sper că tu, prietene, dacă alegi să te cazezi aici, să nu treci prin aceeași experientă.


Tot răul spre bine , am fost inspirați și am ales o camera cu vedere spre pădure de unde am avut parte de un apus magnific. O imagine face cat o mie de cuvinte.









Sa privești apusul pe fondul ciripitului de păsări , ce poate fi mai frumos.



Haideți și voi merită efortul!



 
ToniGrecu

Acest jurnal arata detaliile drumețiilor făcute de mine și nu reprezintă trasee omologate. Uneori, bocancii mă duc și pe poteci nemarcate, motiv pentru care te invit să citești cu atenție descrierea traseului și să nu te aventurezi dacă nu cunoști zona foarte bine. Dacă ți-a plăcut articolul și l-ai găsit util, lasă un comentariu.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche