Piatra Butanului 1052 m

 Piatra Butanului 1052 m, 

Munții Trascăului .


Descriere :
O tura pe un traseu nemarcat, pe care îl recomand doar celor care cunosc zona. După ce am ajuns pe Piatra Butanului 1052m am încercat sa ajungem și pe vârful Secului 1282m dar am fost nevoiți sa abandonam din cauza noroaielor. La întoarcere am profitat și am urcat și pe Coltul Plesii 823m.


Traseu: 
Valea Inzelului - Piatra Butanului - Sub vârful Secului - Coltul Pleșii - Valea Inzelului
 marcaj: nemarcat

  • Coordonate intrare în traseu: 46°21'48.2"N 23°33'12.2"E
  • Durata: 8h
  • Distanta parcursa:13,66 km
  • Diferențe de nivel: 797m
  • Dificultate: mediu
  • Starea marcajelor: fără marcaje
  • Surse de apa: fără surse de apa
  • Obiective: Piatra Butanului - Coltul Pleșii ( vârful Secului - nereușit)
  • Participanți: Erika și Toni
  • Track (Trail )GPS Piatra Butanului
Album foto:


#haisitumeritaefortul

Powered by Wikiloc

Nu uita!
- Nu lăsa gunoaie pe munte, dacă ai adus un pet plin pe munte poți să-l duci și gol înapoi.
- Nu lăsa inscripții pe copaci, stânci sau refugii.
- Nu fă gălăgie pe munte.
- Nu rupe florile indiferent dacă sunt sau nu ocrotite prin lege, pentru a ne bucura toți de ele.
- Nu pleca singur pe traseu.
- Nu consuma alcool pe traseu.
- Nu pleca fără echipament adecvat.
- Nu pleca neinformat asupra stării traseului sau a condițiilor meteo.
- Nu pleca dacă se anunță vreme rea.
- Nu pleca pe un traseu ce-ți depășește puterile, tu trebuie să învingi muntele nu el pe tine.

Echipament foto folosit: 


NikonP520
ToniGrecu

Acest jurnal arata detaliile drumețiilor făcute de mine și nu reprezintă trasee omologate. Uneori, bocancii mă duc și pe poteci nemarcate, motiv pentru care te invit să citești cu atenție descrierea traseului și să nu te aventurezi dacă nu cunoști zona foarte bine. Dacă ți-a plăcut articolul și l-ai găsit util, lasă un comentariu.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche